Herní průmysl je masivní a předpokládá se, že „esporty“ (pro-gaming) se stanou zábavním sportem číslo 1 v nadcházející se budoucnosti. V současnosti dosahuje 33% ročního růstu, zatímco spotřebitelé utrácejí více než kdy jindy za hraní her, protože se rychle stávají přední světovou zábavou.
Hraní je v současnosti největším zábavním trhem na světě s více než 3 miliardami aktivních hráčů po celém světě a 1,5 miliardy z nich jsou hráči na PC. Tato rozsáhlá a rostoucí uživatelská základna je atraktivním trhem pro vývojáře a investory, kteří chtějí využít potenciál her na Web3.
Hráči jsou obvykle prvními uživateli nových technologií a inovací. Je pravděpodobnější, že přijmou nové herní technologie, zvláště pokud jim to nabídne lepší herní zážitek. Hráči také mívají hardwarové a technické znalosti potřebné k podpoře her na Web3.
Hráči již znají digitální měny, digitální peněženky, digitální tržiště a digitální zboží, které jsou nedílnou součástí her na Web3. Díky této znalosti digitálních technologií a přijetí mikrotransakcí v herním průmyslu jsou pohodlnější a ochotnější používat měny a aktiva založená na blockchainu.
Jakmile hráči zažijí výhody hraní na webu 3, jako je skutečné vlastnictví herních aktiv a transparentnější herní ekonomika, budou s větší pravděpodobností sdílet své zkušenosti s ostatními a pobízet je, aby se také zapojili. Pravděpodobně to povede k virálnímu efektu, které podporují přijetí a růst v tomto odvětví.
Hráči jsou nejvíce propojenou demografickou skupinou na světě a mají schopnost virálně sdílet své herní zážitky s ostatními. Jedná se o účinný způsob, jak šířit informace o nových hrách a technologiích, a může to mít významný dopad na přijetí her na Web3.