Založení společnosti


2018 Základní důkaz koncepce/společnosti

  • Založení společnosti: UK/Crypto Valley, Zug, Švýcarsko
  • Tým, partneři a strategičtí poradci (herní, marketingové, regulační, blockchain)
  • Přítomnost na internetu (webové stránky, sociální sítě atd.)
  • Počáteční dokumentace (paluby, využití finančních prostředků, litepaper, marketingový plán atd.)
  • Vývoj softwaru: plán testování „Alfa“.
  • Poptávka uživatelů potvrzena: Madrid Games Week

2019 Dosažené milníky

  • Pokračující soukromé financování
  • Plné testování verze Alpha
  • Vytvořte „Alpha Report“ a celou „Whitepaper“
  • Spusťte GMRX na blockchainu EOS
  • Začněte agresivní PR (komunita, sociální média, tiskové zprávy)
  • Provedli dva úspěšné IEO, aby otestovali vnímavost asijského trhu
  • Zahájena beta verze platformy
  • MOU, partnerství, aliance
  • Přidejte klíčové členy týmu
  • Bylo dosaženo cíle financování fáze 1 ve výši 1 mil. USD

2020 Dosažené milníky

  • Pokračující soukromé financování
  • MOU – pokračujte v budování aliancí
  • Komunitní komunikace – budovat a podporovat vztahy
  • Pokračujte v hledání klíčových členů, které můžete přidat do týmu během celého prvního čtvrtletí
  • Working Beta pro měkké interní testování
  • Platforma – „finální“ moduly FRD’s a vývoj zahájen (kompletní plán)
  • Pokračování soukromých sbírek
  • Sociální povědomí – začněte přemýšlet o umístění tohoto před spuštěním (tisk)
  • Komunitní komunikace – budovat a podporovat vztahy
  • Marketingové povědomí
  • Soukromá a veřejná beta verze
  • Přijatí uživatelé beta
  • Po celý rok 2020 jsme pokračovali v hledání klíčových členů do týmu
  • Pokračujte v upgradech platformy
  • Dokončete strategii akvizice uživatelů
  • Možnost výzkumné hry (Spendable GMRX)
  • Komunitní komunikace – budovat a podporovat vztahy
  • Marketing MVP před spuštěním
  • MVP – Test připraven ke spuštění
  • UVEDENÍ MVP – Marketing
  • Agresivní získávání uživatelů
  • (Interní cíle na konci roku: Uživatelé a denní tržby – snažte se splnit KPI)
  • Po celý rok 2020 pokračujte v hledání klíčových členů, které můžete přidat do týmu
  • Komunitní komunikace – budovat a podporovat vztahy
  • Pokračujte v upgradech platformy

2021 Dosažené milníky

  • Pokračující financování, které umožní podnikání škálovat.
  • Pokračovalo přidávání správných členů týmu, důraz na grafiku, UI a UX.
  • Platforma upgraduje získávání uživatelů pro testování beta.
  • Vypracujte veškerou dokumentaci s podrobným popisem platformy.
  • Vytvořte upgradovaný vzhled webu.
  • Zvětšete velikost týmu pro analýzu beta testování.
  • Práce na části aplikace Machine Learning pro autonomní rozhodování založené na logice.
  • Spolupracujte se stávajícími uživateli, abyste odstranili všechny chyby, které přinášejí další zatížení aplikace.
  • Rozvoj značky, vytváření pokynů pro značku a plošné implementace.
  • Zavřete beta test, nahlaste zjištění prostřednictvím uživatelské analýzy a analýzy pro studii rozšíření doporučení NEP.
  • Vybudujte hodnotu značky s influencery a začněte s marketingovými iniciativami.
  • Aktualizovaná dokumentace, aby odrážela nové pokyny pro značku.
  • Zaměření na KPI: odměny pro uživatele, cíle růstu uživatelů.
  • Vývoj a vydání prvního herního pluginu.
  • Vývoj personalizovaných serverů ve hrách, vývoj herních aktiv a NFT (kosmetické & utility).
  • Prodej Genesis NFT.
  • Vánoční akce GMRX/GAIMCRAFT.

2022 Dosažené milníky

  • Zhodnocen pokrok a iniciativy v oblasti marketingu a budování značky a revidujte je pro rok 2022.
  • Kontrola financování a vytvořte plán fundraisingu na rok 2022.
  • Spuštění tvorby obsahu a spuštění vydání našeho oficiálního serveru GAIMCRAFT.
  • MVP pokračoval ve vývoji platformy.
  • Pokračování ve financování, abyste umožnili podnikání škálovat.
  • Pokračování v přidávání správných členů týmu.
  • Zaměření se na pokračující získávání testovacích uživatelů a rozvoj komunity.
  • Vytvořen plán pro rok 2022 na vybudování značky „GAIMIN“.
  • Vývoj plánu odměn za gamifikaci.
  • Zkontrolování možnosti výpisu GMRX.
  • Získaní GAIMIN GLADIATORS, aby vedl vývoj značky.
  • Základní integrace gamifikace platformy.
  • Monetizace výzkumu a vývoje (rendering, cykly školení AI).
  • Revize plánu rozvoje značky GAIMIN.
  • Další vývoj GAIMCRAFT: NFT, metaverse.
  • Pokračujte v rozvoji možné spolupráce s herními společnostmi.
  • Pokročit ve vývoji SDK pro budoucí herní integraci.
  • Plná integrace platformy GTA V.
  • Zkontrolujte možnosti výpisu GMRX.
  • Zaměřte se na týmy esportů GAIMIN GLADIATORS a vývoj týmu.
  • Zaměřeno se na pokračující získávání testovacích uživatelů a rozvoj komunity.
  • Integrace platforem Fortnite a Apex.
  • Upgrady na trhu napříč kanály, platformami a hrami.
  • Vývoj esportové strategie GAIMIN GLADIATORS.
  • Velký důraz na vývoj monetizace vykreslování.
  • Uvedení merchandisingu GAIMIN GLADIATORS.
  • Zaměření se na růst uživatelů, aby byly splněny cíle KPI uživatelů.
  • Kontrola možnosti výpisu GMRX.
  • Pokračování ve získávání finančních prostředků.
  • Přidání nových členy týmu.
  • GAIMIN GLADIATORS recenze a plán na nový rok.
  • Vytvoření novoho plánu registrace, abyste splnili revidované KPI pro registraci uživatelů.
  • Zaměření se na pokračující získávání testovacích uživatelů a rozvoj komunity.
  • I nadále se zaměřujeme na vývoj monetizace vykreslování.
  • Recenze integrace her Web3.
  • Plánování sbírek NFT.

2023 Dosažené milníky

  • Plná integrace zpeněžení renderingu do produkční verze platformy GAIMIN.
  • Pokračujte ve fundraisingu. Zkontrolujte výpis GMRX op